close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ספלים מעוצבים לבית, למשרד ולמתנה

מערכת שורשכא תמוז, תשפא01/07/2021

ספלים מעוצבים הם דרך פשוטה, יצירתית ולא יקרה להוסיף לתחושה המיוחדת במשרד שלכם, לחבר את הצוות, ולייצר אווירה

תגיות:
יש משהו בעידן המודרני, משהו בעידן השפע שלנו, שמעורר בנו סקרנות, יצירתיות, רצון לשחק, לגוון ולנסות דברים חדשים. ספלים מעוצבים הם פשוט דוגמא קלאסית לאותם הדברים שהופכים את החיים המודרניים למהנים במיוחד. ההזדמנות לגוון, להעשיר ולהתרגש מהדברים הקטנים זמינה לנו בקלות כה גדולה, כך שכל יום מביא עימו משהו חדש.

כולם משתמשים בספלים, אז הצורך להפוך אותם למשהו משודרג, משהו מעניין יותר, משהו מיוחד יותר, הוא צורך מובן מאליו. ספלים בעיצוב ייחודי היוו מאז ומעולם נושא מעניין. מכלי הקיבול העתיקים עם החריטות הפרימיטיביות, דרך ספלי הקרמיקה המעוצבים בעבודת
יד, ועד ימינו אנו, עם הספלים המעוצבים במדפסות משוכללות, הרי זה רק טבעי שנמשיך לשדרג את מה שתמיד רצינו לשדרג, פשוט בצורה יותר מתקדמת.

למה מתאימים ספלים מעוצבים?
לא לחינם כותרת המאמר מכריזה על ספלים מעוצבים לכל מקום. אכן, מכיוון שספלים מלווים אותנו בכל מקום בו נלך, הרי שהם אכן מתאימים גם לבית, גם למשרד, וגם כמתנה המושלמת:
1. מתנה ייחודית – עם ההדפס הנכון, ספל מעוצב יכול להיות המתנה המושלמת כמעט לכל אירוע. מקבל המתנה זוכה למתנה שימושית מצד אחד, אך אישית מן הצד השני, שילוב מנצח שעונה על כמה צרכים של האדם, והופך את המתנה הזו למתנה המושלמת. לא רק המקבל, גם נותן המתנה נהנה, פעמיים. דבר ראשון, תיהנו מכך שנתתם מתנה מוצלחת שיצרה עניין מיידי והעירה רגש אצל המקבל. זה, הרי בסופו של דבר, הרעיון – לשמח אדם ביום מיוחד לו. מעבר לכך, כשאתם נותנים למישהו מתנה יצירתית אך גם שימושית, הרי שהוא ייזכר בכם בכל פעם שישתמש בספל המעוצב שלכם, אז המתנה שלכם והאפקט האישי שלה ממשיכים להפעיל את קסמיהם גם הרבה אחרי שהסתיים האירוע.
2. יצירתיות באירוע משפחתי ייחודי - אם אתם רוצים ממש להפתיע, להפוך את האירוע המשפחתי למיוחד, הדפסה של ספלים מעוצבים היא טריק מעניין. תארו לעצמכם איזו מתנה נעימה ומאחדת זה סט כוסות מעוצב שמאחד את כל המשפחה. נכון, זה יכול להיות מבלבל, שלכולם יש את אותו הספל על השולחן, אך גם מייצר אווירה ייחודית ומשפחתית, כך שסביר להניח שתתגברו על האנדרלמוסיה של הספלים עם מעט מודעות למרחב.

ספלים מעוצבים למשרד
בין אם יש לכם מטבח מפואר של חברת הייטק או מטבחון צנוע שמציע פינת תה ונשנושים, העובדים שלכם ישמחו אם יש משהו מיוחד שמחכה להם. אחדות, אחווה והרמוניה נוצרים דרך תשומת לב על הפרטים הקטנים. ספלים מעוצבים הם דרך פשוטה, יצירתית ולא יקרה להוסיף לתחושה המיוחדת במשרד שלכם, לחבר את הצוות, ולייצר אווירה.
לא רק לצוות העובדים, אם אתם מגישים תה או קפה ללקוחות, הרי שספלים מעוצבים יכולים להיות הזדמנות למיתוג ובידול. קל מכך הוא שימוש בספלים הללו פשוט לעורר עניין, לעורר סקרנות, ובעצם לעורר את הלקוח רגשית רגע לפני שאתם ניגשים לאקט המכירה, שזה מהלך עסקי חשוב.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה